אודות - תכשיטי שחיבר

זה כבר למעלה מחמישים שנה, ש”תכשיטי שחיבר” הם שם נרדף ליושרה בלתי מעורערת ולמומחיות שאין שני לה בבורסת היהלומים ברמת גן. כעת, תחת הובלתו של יוסי שחיבר, תכשיטי שחיבר שואפים לשלב בצורה הרמונית יהלומנות מקצועית יחד עם תכשיטנות בעבודת יד שנעשית מכל הלב, תוך שהם חורטים על דגלם אמינות, מומחיות ואנושיות אין קץ.

בראש ובראשונה – איכות מיטבית

תכשיט יוצא דופן ומעורר התפעלות הוא תכשיט ללא דופי, שעוצב ללא פשרות. על כן, בתכשיטי שחיבר, המחויבות לאיכות היא תמיד ראשונה במעלה. אנו מקפידים להשתמש אך ורק בחומרי הגלם המשובחים ביותר, לאחר שבחרנו אותם בקפידה רבה ובדקנו את מאפייניהם תוך שימוש מקצועי בציוד גמולוגי מתקדם. כך, תוכלו להיות בטוחים כי כל יהלום ואבן חן שהגיעו אלינו הם בהכרח הוכחה ניצחת לדיוק, לקפדנות ולסטנדרטים האתיים המחמירים ביותר.

למען הסר ספק, מבחינתנו, בקרת איכות גבוהה אינה מהווה תחליף למחירים תחרותיים. אנו מאמינים כי כל אחד שמעוניין בכך יכול להתהדר בתכשיט מנצנץ, ועל כן אנו מציעים קולקציית תכשיטים עשירה ומגוונת, שתוכל להתאים לכל טעם, לכל סגנון ולכל תקציב.

הרבה מעבר לזוהר ולברק
מחויבות אתית נטולת פשרות

בתכשיטי שחיבר, אנו לא רק רוצים לעמוד בציפיות שלכם – אנו שואפים להתעלות מעליהן במידה רבה. על כן, כל יצירה שלנו מהווה ביטוי מובהק לערכי הליבה שלנו – איכות בלתי מתפשרת, הקפדה על הפרטים הקטנים, ומחויבות עמוקה לבניית מערכות יחסים אמיתיות וכנות עם לקוחותינו הנאמנים.

מבחינתנו, האמון של הקליינטים שלנו הוא זה שמנחה את מלאכת העבודה היום יומית שלנו בכל מובן, והוא מהדהד בכל אחד מהיבטי העשייה המגוונים של תכשיטי שחיבר – החל מרכישת יהלומים ואבני חן משובחים ביותר ועד ליצירת פריטים מותאמים אישית אשר משקפים את הסיפור הייחודי של הלקוח.

אנושיות אין קץ

בסופו של יום, בתכשיטי שחיבר, אנו מאמינים בבנייה של מערכות יחסים כנות ואמיתיות, ולא רק בעשיית עסקאות, מרגשות ככל שתהיינה. במסגרת זו, אנו תמיד דוגלים בקיומה של תקשורת פתוחה, במתן תשומת לב אישית ובחום אשר נובע מאמון אמיתי. פילוסופיה זו חודרת לכל היבט והיבט של התהליך שלנו – החל מהייעוץ הראשוני ועד לשירות ארוך הטווח שלנו, אשר ממשיך גם מעבר למעמד הרכישה. אין פלא, אם כן, שרבים מלקוחותינו הפכו כבר לחברי אמת, המהווים כיום חלק בלתי נפרד ממשפחת שחיבר, שרק הולכת ומתרחבת.

יוצרים עבורכם זיכרונות

בתכשיטי שחיבר, תכשיט הוא יותר מסתם קישוט. זהו סמל של רגע, של אבן דרך, של סיפור. אנו מבינים את המשמעות הרגשית והסנטימנטלית שעומדת מאחורי כל תכשיט – בין אם מדובר בטבעת אירוסין שמסמלת את ראשיתם של חיי הנישואין המשגשגים ובין אם מדובר בצמיד יהלומים מרהיב שנקנה לכבוד יום הולדת עגול של בת משפחה אהובה. על כן, אנו שואפים להדריך כל לקוח בתהליך הבחירה, על מנת להבטיח שימצא את היצירה המושלמת לצרכיו, לרצונותיו ולטעמו האישי. אנו כאן, כדי ללוות אתכם בין הרגעים המשמחים בחיים, וכדי להבטיח שהתכשיטים שלכם יזהרו כמו המאורעות המרגשים שלכבודם הם נקנו.

 

contact

כעת, אנו מזמינים אתכם להצטרף אל משפחת תכשיטי שחיבר – עולם שבו איכות הופכת לחוויה, וכל תכשיט הופך ליצירת אמנות מרהיבה למראה. תנו לנו להדריך אתכם ואת היקרים לכם בסבלנות, באנושיות, במקצועיות ובמומחיות אין קץ, ויחד נסייע לכם למצוא את התכשיט המושלם, שידבר אל ליבכם ויצית את רוחכם.